Зміни у структурі Університету

 

 

Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Педагогічний інститут шляхом перетворення у


- ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ


Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!

 

linnik
Контактна інформація

(044) 295-59-42
o.linnik@kubg.edu.ua
бул. І. Шамо, 18/2, к.318

Ліннік Олена Олегівна

Професор кафедри

Науковий ступінь, вчене звання

доктор педагогічних наук, доцент

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

«Освітній менеджмент в початковій школі (Модуль «Моніторинг якості освіти: діагностика, проектування)»

«Інтегроване тематично-проектне навчання»

Біографія

Народилася 18 лютого 1979 р. м. Краматорськ Донецької обл.
Освіта:
• У 2000 р. закінчила Краматорський економіко-гуманітарний інститут (спеціальність «Початкове навчання», кваліфікація «Вчитель початкових класів»);

Досвід роботи:

  • 2000-2001 рр. – вихователь підготовчої до школи групи НК дитячий садок-початкова школа «Надійка» м. Краматорська Донецької області;
  • 2001-2004 рр. – учитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. «Світська» м. Краматорська Донецької обл.
  • 2004-2008 рр. – асистент кафедри дошкільної та початкової освіти ЛНПУ імені Тараса Шевченка;
  • 2008 р. -2014 р. - доцент кафедри дошкільної та початкової освіти ЛНУ імені Тараса Шевченка;
  • 2014 р.-2017 р. – доцент кафедри дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
  • 2017 р. -2018 р. – професор кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

2018 р. – 2020 р. – державний експерт директорату дошкільної та шкільної освіти в Міністерстві освіти і науки України.

з 2020 р. – професор кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Професійний і науковий інтерес

У 2007 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Дидактичні умови розвитку допитливості учнів 1 класу» (13.00.09 – теорія навчання).

У 2016 році захистила докторську дисертацію: «Система підготовки майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкових класів» (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).


Автор і співавтор понад 80 друкованих праць із проблем виховання та розвитку дошкільників та учнів початкової школи. Автор 4 монографії, 17 навчально-методичних посібників, у т.ч. п’яти – з грифом МОН України.

Експерт із забезпечення якості освіти у проєкті «Супровід урядових реформ в Україні» (Канада).

Powered by SobiPro

Інститут у соціальних мережах