Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Педагогічний інститут шляхом перетворення у
- ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!
(044) 295-35-24
м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 211
Педагогіка дошкільна
Інклюзивна освіта
Педагогіка: педагогічне партнерство
Дидактика початкової школи
Педагогічне партнерство
У 1977 році закінчила Уманське педагогічне училище ім. Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Дошкільне виховання», присвоєно кваліфікацію вихователя дитячого садка. У 1982 році закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)», присвоєно кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки і психології, методиста по дошкільному вихованню.
Досвід роботи:
1977-1978 рр. – вихователь гарнізонного дитячого садка № 8 м.Черкаси;
1982-1987 рр. – вихователь дошкільного закладу № 678 виробничого об’єднання «Київський радіозавод»;
1987-1992 рр. – вихователь-методист дошкільного закладу №535 Дніпровського р-ну м.Києва;
1992-2006 рр. – викладач Київського педагогічного коледжу ім.К.Д.Ушинського;
2007 р. – заступник директора з виробничої практики Київського педагогічного коледжу
ім. К.Д.Ушинського;
з 2008 р. працює в Київському університеті імені Бориса Грінченка спочатку на посаді керівника відділу педагогічної практики, потім – викладача, старшого викладача, знову – викладача кафедри педагогіки та психології.
Коло наукових інтересів складають питання:
1. Сучасні стратегії підготовки вихователів дітей дошкільного віку в контексті діяльнісного підходу.
2. Вплив педагогічних практик на формування у студентів мотивації до професійного самовдосконалення.