Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Педагогічний інститут шляхом перетворення у
- ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!
(044) 295-35-24
м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 211
Педагогіка: Педагогіка загальна
Педагогічне партнерство
Технології досліджень в освітній галузі
2000 року закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Дошкільне виховання», кваліфікація – організатор-методист дошкільного виховання; вихователь дітей дошкільного віку.
У 2008-2012 рр. навчалася в аспірантурі Київського університету імені Бориса Грінченка за науковою спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
2013 року захистила дисертацію з теми «Розвиток дошкільної освіти на Київщині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
Досвід роботи:
1997-2003 рр. – вихователь, вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 274 м. Києва.
2003-2008 рр. – методист НМЦ педагогічної майстерності (з 2007 року НМЦ перейменовано на НМЦ управління освітою та методичною роботою) Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
2008-2016 рр. – викладач, старший викладач кафедри педагогіки, психології дошкільної освіти та родинного виховання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
з 2016 р. – дотепер – доцент кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
Коло наукових інтересів складають питання:
1. Професійний саморозвиток педагогів закладів дошкільної освіти у пошуково-дослідній діяльності.
2. Формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти.
3. Використання ІКТ-технологій в особистісно-професійному розвитку майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти.
4. Саморозвиток студентів спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта» у процесі навчальних практик.
5. Розвиток ідей наступності дошкільної і початкової освіти в педагогічній думці України.
6. Реалізація прогресивних педагогічних ідей педагогів минулого в освітній процес Нової української школи.