Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Педагогічний інститут шляхом перетворення у
- ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!
(044) 295-35-24
м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 211
Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями: взаємодія з батьківською спільнотою та педагогічний патронаж (Магістри ДО та ПО)
Дидактика початкової школи (СПП)
Дидактика початкової школи
У 1995 р. завершила навчання в Українському державному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання. Виховання в дитячих будинках та школах-інтернатах», отримала кваліфікацію: «Вчитель початкових класів. Вихователь дитячих будинків та шкіл-інтернатів».
У 1996 року - 1999 рр. - навчання у цільовій аспірантурі при кафедрі дошкільної педагогіки НПУ імені М.П.Драгоманова.
У 1999 – 2001 рр. – асистент кафедри дошкільної педагогіки педагогічного факультету НПУ імені М.П.Драгоманова.
У 2001 – 2008 рр. - доцент кафедри дошкільної педагогіки Інституту педагогіки і психології НПУ ім.. М.П.Драгоманова.
У 2008 - 2010 рр. - доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій дошкільної освіти Інституту розвитку дитини НПУ імені М.П.Драгоманова.
З 1 вересня 2010 року - доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання (з 1 вересня 2011 року – кафедра педагогіки, з 1 вересня 2014 року – кафедра педагогіки і психології) Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Особливості фахової підготовки педагогів;
педагогічна компаративістика
Є автором понад 70 наукових праць, з поміж яких наукові статті у фахових виданнях України та міжнародній наукометричній базі Scopus;
співавтор розділів у вітчизняних та зарубіжних монографіях з з проблем професійної підготовки педагогів та з проблем навчання і виховання дітей дошкільного віку