Рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року, зокрема реорганізовано Педагогічний інститут шляхом перетворення у
- ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Запрошуємо відвідати офіційний сайт новоствореного факультету!
(044) 295-35-24
м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 211
26-27 квітня на базі Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка відбувся ІІ (заключний) тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Освітні, педагогічні науки».
За результатами підсумкової науково-практичної конференції Ткаченко Катерина, студентка V курсу Педагогічного інституту здобула диплом І ступеня.
Вітаємо переможницю та наукового керівника Новик Ірину Михайлівну, кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри педагогіки та психології.
Бажаємо подальших наукових звершень!
Кафедра педагогіки та психології вітає студентку четвертого курсу групи ПОб-3-14-2.0д Ольгу Топольницьку та її наукового керівника кандидата психологічних наук, доцента Олену Музику з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із галузі “Педагогічна освіта”, який проходив 24-25 березня 2016 року в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка (м. Дрогобич Львівської області).
Ольга Топольницька отримала диплом ІІІ ступеня за результати лонгітюдних досліджень психологічних особливостей оцінювання навчальних досягнень першокласників на уроках англійської мови.
З матеріалами конкурсної роботи можна ознайомитися на сторінці кафедри педагогіки та психології .
25 березня 2015 року відбувся конкурс проектів у рамках проведення Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Громадські ініціативи молоді – основа соціально-економічної перебудови».
Науково-педагогічний супровід студентських проектів здійснювали професори і викладачі кафедри педагогіки і психології.
У конкурсі проектів із теми: «Студентська молодь з Києвом і для Києва» взяли участь студенти – майбутні фахівці з дошкільної освіти:
- Ященко Ганна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта» (науковий керівник Куземко Л.В., канд. педагог.наук, ст.викладач) - проект «Плекаємо добро у серці кожного», посіла друге місце у конкурсі;
- Доманчук Олександр, студент четвертого курсу напряму підготовки «Дошкільна освіта» (науковий керівник Новик І.М., викладач) - проект «Діти з майбутнім».
У конкурсі проектів з теми: «Розвиток освіти і науки: студентські ініціативи» взяли участь студенти – майбутні фахівці з дошкільної та початкової освіти:
- Пашуля Юлія, Смислова Оксана, Юрчук Яна, студенти третього курсу напряму підготовки «Початкова освіта» (науковий керівник Венгловська О.А., канд. педагог. наук, ст. викладач) – проект «Слово за сучасністю: інноваційні технології презентації ІНДЗ з «Історії педагогіки»»;
- Топольницька Ольга, студентка третього курсу напряму підготовки «Початкова освіта» (науковий керівник Музика О.О., канд. психол. наук., доцент) – проект «Оцінювання першокласників як психологічне прогладжування»;
- Матюшинець Яна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта» (науковий керівник Іванюк Г.І., доктор педагог. наук., професор кафедри) – проект «Дидактичне портфоліо студента»;
- Жукова Ольга, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта» (науковий керівник Руденко Л.С., канд. педагог. наук, доцент) – проект «Професійно-педагогічний імідж вихователя: проблеми і перспективи».
Професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки підготував студентів напрямів підготовки «Початкова освіта» до участі у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «БОРИС ГРІНЧЕНКО ОЧИМА СТУДЕНТІВ ХХІ СТОЛІТТЯ».
До участі були підготовлені такі проекти:
- Сценічна презентація педагогічно-літературного журналу “Борис Грінченко і сучасність” – Грек Юлія, студентка 3 курсу напряму підготовки «Початкова освіта».
Наукові керівники: Іванюк Г.І., канд. пед. наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки.
Науковий проект зайняв ІІІ місце у конкурсі проектів.
- Презентація проекту “Життєві цінності в творах Бориса Грінченка” - Іванченко Юлія, Ковальчук Вікторія, Тіга Наталія, Тимошенко Віталія, студентки 3 курсу напряму підготовки «Початкова освіта».
Науковий керівник: Дем’яненко В.І., старший викладач кафедри педагогіки.
- Творчий проект – відео кліп “Грінченківцям” - Ніколайчук Аліна, Грицаєнко Діана, Скиба Маргарита, студентки 2 курсу напряму підготовки «Початкова освіта».
Наукові керівники: Руденко Л.С., канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки, Мартинчук О.В., канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки.
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ
Рік заснування історико-педагогічних студій: 2010
Керівник історико-педагогічних студій
ІВАНЮК ГАННА ІВАНІВНА
доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології
ВЕНГЛОВСЬКА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології
СІЧКАР АЛЛА ДМИТРІВНА
старший викладач кафедри педагогіки та психології
АНТИПІН ЄВГЕН БОРИСОВИЧ
старший викладач кафедри педагогіки та психології
НАЗВА СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ:
Педагогічний інститут
НАЗВА КАФЕДРИ
Кафедра педагогіки та психології
ПРОФІЛЬНА НАУКОВА ТЕМА:
Виховання духовної особистості у вітчизняній педагогічній думці
ЗАВДАННЯ НАУКОВОГО ГУРТКА:
- формування у студентів дослідницько-пошукових компетенцій, залучення їх до наукової діяльності;
- поглиблення знань студентів щодо теоретико-практичної спадщини вітчизняних педагогів, просвітителів із проблеми виховання духовної особистості;
- формування критичного педагогічного мислення з метою встановлення протиріч у розвитку певних педагогічних явищ та процесів;
- розвиток професійних компетенцій;
- залучення студентів до оприлюднення результатів історико-педагогічних пошуків під час проведення науково-практичних конференцій, семінарів, круглих столів тощо.
ПЛАН СЕСІЙ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ НА 2021-2022 РІК
ПЛАН РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО ГУРТКА З АРТ-ТЕРАПІЇ
Публікації студентів
2020 рік
Наукові публікації студентів
2018 н.р.
1.Дьоміна О. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами ІКТ-технологій./ О. М. Дьоміна / Матеріали ХХХV Міжнародної науковопрактичної інтернетконференції «ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ». – 2018. – №35. – С.251–254.
2.Дьоміна О. М. Розвиток творчих здібностей учнів в позаурочний час за допомогою сервісів WEB 2./ О. М. Дьоміна // [Електронний ресурс] Молодий вчений. – 2018. – №55. – С. 535– 538. – Режим доступу до ресурсу: http://molodyvcheny.in.u a/files/journal/2018/3/117.pdf.
3.Кoчеpгa I.М. Oсoбливoстi фopмувaння мaтемaтичнoї кoмпетентнoстi учнiв пoчaткoвoї шкoли зaсoбaми казки. / Кoчеpгa I.М. // Тенденцiї тa пеpспективи poзвитку нaуки i oсвiти в умoвaх глoбaлiзaцiї: мaтеpiaли XXXV Мiжн apoд. нaук.-пpaкт. iнтеpнет-кoнф. (27 квiтня 2018 poку). – ПеpеяслaвХмельницький: Пеpеяс лaв-Хмельницький деpжaвний педaгoгiчний ун-т iменi Гpигopiя Скoвopoди. − 2018. – Вип. 35. – С. 282-283.
4.Карпова Л. Особливості економічної освіти дітей старшого дошкільного віку. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : Матеріали ХХХІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. / Карпова Л. // ДВНЗ «ПереяславХмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди»,–2018.–С.265-267.
5.Кобилинська Т.Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку в пошуководослідницькій діяльності / Кобилинська Т.//Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : Матеріали ХХХІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. ДВНЗ «ПереяславХмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди», 2018. С. 279-281.
6.Корницька І.А. Розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів засобами навчальних онлайн-сервісів / І.А.Корницька // Молодий вчений. –– №3. – 2018. – С. 551- 554 Режим доступу до ресурсу: http://molodyvcheny.in.u a/ua/archive/55/.
7.Литвиненко С.В. Сучасні аспекти професійної підготовки вихователів до виховання гуманістично спрямованої особистості в дошкільному віці Інноватика у вихованні. – 2018. – 7 (1). – С. 157-164.
8.Потапенко Є.П. Ідеї організації літнього дитячого майданчика у педагогічному доробку К. Толмачевської і А. Гендрихівської (перша третина ХХ століття)/ Є.П. Потапенко // Молодий вчений –2(54)). – 2018. – С. 291- 295.
9.Самченко І.В. Психолого-педагогічні особливості розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі початкової школи. / І.В. Самченко// Молодий вчений. – 4(56)). – 2018. – С. 279- 283.
10.Ткач М.С. Особливості формування базових якостей дітей у теоретико-практичній спадщині Бориса Грінченка та Софії Русової / М.С.Ткач // Молодий вчений. – 2018. – (3 (55)). – С. 72-75.
11.Ткаченко К. Педагогічне просвітництво батьків. / К.Ткаченко // Молодий вчений – №12(52). – 2018. – С. 417-420.
12.Федорова С.О. Змістово-технологічне забезпечення формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку / С.О. Федорова// Молодий вчений. – 2018. – 6 (58)). – С. 145-150.
2016-2017 н.р.
1. Бабенко А.І. Особливості використання художніх творів Бориса Грінченка у роботі з учнями початкової школи [Електронний ресурс] / А.І. Бабенко // Дошкільна і початкова освіта: сьогодення та перспективи розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (17-18 травня 2017 року) / Київ. ун-т Бориса Грінченка. – Київ : Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2017. – Режим доступу: http: // conf.kubg.eduua/index.php/courses/preschool/ paper/viewFile/164/152
2. Летяк Н.С. Розвиток дослідницьких умінь учнів початкової школи засобами ІКТ-технологій [Електронний ресурс] / Н.С. Летяк // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи : матеріали студентської науково-практичної інтернет-конференції (м. Івано-Франківськ, 05.03.2017 р.) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – м. Івано-Франківськ, 2017.
3. Летяк Н.С. Особливості формування дослідницьких умінь в учнів початкових шкіл [Електронний ресурс] / Н.С. Летяк // Дошкільна і початкова освіта: сьогодення та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (17-18 травня 2017 року) / Київ. ун-т Бориса Грінченка. – Київ : Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2017. – Режим доступу: http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/preschool/paper/view/162
4. Романюк Т.Г. Змістово-методичне забезпечення функціонування театральної студії в освітньому середовищі ДНЗ [Електронний ресурс] / Т.Г. Романюк // Дошкільна і початкова освіта: сьогодення та перспективи розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (17-18 травня 2017 року) / Київ. ун-т Бориса Грінченка. – Київ : Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2017. – Режим доступу: http://conf.kubg.edu.ua/ndex.php/courses/preschool/ paper/ view/163.
5. Новик І.М. Особливості формування предметно-ігрового середовища ДНЗ / І. М. Новик, Т. В. Онянова // Молодий вчений. – 2017. – №6. – С. 264 – 267.
6. Скорба Л.О. Проблема формування у дітей старшого дошкільного віку доброзичливого ставлення до однолітків засобами казок В.О. Сухомлинського [Текст] / Л.О. Скорба // Молодий вчений. — 2017. — №9.
7. Музика О.О. Оцінювання навчальних досягнень першокласників: психологічні аспекти / О.О. Музика, О.О. Топольницька // Молодий вчений. – 2017. – №1 (41). – С. 238-241.
8. Повисок А.А. Психологічні особливості сприймання часу дітьми дошкільного віку / Повисок А.А., Музика О.О. // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців і студентів. – Івано-Франківськ, 2017. – С.154-155.
9. Кравченко О.І. Розвиток вольової поведінки у дітей дошкільного віку / О.І. Кравченко // Український психолого-педагогічний збірник. – 2017. – № 2 (02). – С. 35-40.
2015-2016 н.р.
1. Бондаренко Т. Проектування самостійної роботи студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта» засобом веб-квесту / Тетяна Бондаренко // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 182-183.
2. Вітер А. Психологічні особливості формування гендерних уявлень дітей старшого дошкільного віку / Вітер Альона // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 184-185.
3. Гладкова Є. Психолого-педагогічні умови активізації моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку / Єлизавета Гладкова // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 186-187.
4. Матюшинець Я. Проектування розвивального середовища дошкільного навчального закладу засобами SMART-технологій / Яна Матюшинець // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 192-193.
5. Миронова Т. Подолання явищ інтерференції у дітей старшого дошкільного віку в умовах білінгвізму / Тетяна Миронова // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін.. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 195-196.
6. Пономаренко Г. Психолого-педагогічні умови використання казко терапії у моральному розвитку дітей дошкільного віку / Ганна Пономаренко // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С.198-199.
7. Свяженіна М. Ідеї суспільного дошкільного виховання на шпальтах часопису «Світло» (1910-1914) / Марина Свяженіна // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 200-201.
8. Цибаровська Н. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-тематичного малювання / Ніна Цибаровська // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 207-208.
9. Чеповецька Л. Психологічні умови активізації творчої уяви дітей старшого дошкільного віку / Людмила Чеповецька // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 209-210.
10. Шолох К. Психологічні особливості мотиваційної готовності дитини до навчання у школі / Катерина Шолох // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 213-214.
11. Ященко Г. Формування життєвої компетентності майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу у позанавчальній діяльності / Ганна Ященко // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С.215-216.
12. Богдан Н. Педагогічні умови патріотичного виховання учнів початкової школи / Наталія Богдан // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С.217-219.
13. Кочугура Я. Розвиток психологічної готовності дитини до навчання у початковій школі в процесі проектної діяльності // Яна Кочугура // Магістерські дослідження: Тематичний огляд анотації кваліфікаційних робіт за ОКР «магістр» 2016 р. / за заг. ред. Огнев’юка В.О. ; редкол. : В.О. Огнев’юк, Н.М. Віннікова, О.М. Кузьменко, Г.В. Бєлєнька та ін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. – С.239-241.
2014-2015 н.р.
1. Волошина Ю. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ / Юлія Волошина // Магістерські дослідження: тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / за заг. ред. Огневюка В.О; ред.кол.: В.О.Огневюк, Л.Л.Хоружа, А.Л.Стеблецький, Г.В. Беленька [та ін.]. – К.:Київ.ун-т ім. Б.Грінченка, 2014. – С. 112-113.
2. Комина С. Розвиток дитячих садів у м.Києві (кінець ХІХ – 20-ті роки ХХ ст.) / Серафима Комина // Магістерські дослідження: тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / за заг. ред. Огневюка В.О; ред.кол.: В.О.Огневюк, Л.Л.Хоружа, А.Л.Стеблецький, Г.В. Беленька [та ін.]. – К.:Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2014. – С. 116-117.
3. Лунгу А. Внесок А.І.Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки ХХ ст.) / Анастасія Лунгу // Магістерські дослідження: тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / за заг. ред. Огневюка В.О; ред.кол.: В.О.Огневюк, Л.Л.Хоружа, А.Л.Стеблецький, Г.В. Беленька [та ін.]. – К.:Київ.ун-т ім. Б.Грінченка, 2014. – С. 119-120.
4. Маленко А. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / Анастасія Маленко // Магістерські дослідження: тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р/ за заг. ред. Огневюка В.О; ред.кол.: В.О.Огневюк, Л.Л.Хоружа, А.Л.Стеблецький, Г.В. Беленька [та ін.]. – К.:Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2014. – С. 120 –121.
5. Сахацька Т. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Тетяна Сахацька // Магістерські дослідження: тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / за заг. ред. Огневюка В.О; ред.кол.: В.О.Огневюк, Л.Л.Хоружа, А.Л.Стеблецький, Г.В. Беленька [та ін.]. – К.:Київ.ун-т ім. Б.Грінченка, 2014. – С. 129 –130.
6. Фелендюк М. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку /Маріанна Фелендюк// Магістерські дослідження: тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / за заг. ред. Огневюка В.О; ред.кол.: В.О.Огневюк, Л.Л.Хоружа, А.Л.Стеблецький, Г.В. Беленька [та ін.]. – К.:Київ.ун-т ім. Б.Грінченка, 2014. – С. 133-134.
7. Цірук Ю. Педагогічні умови керівництва творчої діяльності дітей старшого дошкільного віку / Юлія Цірук // Магістерські дослідження: тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р/ за заг. ред. Огневюка В.О; ред. кол.: В.О.Огневюк, Л.Л.Хоружа, А.Л.Стеблецький, Г.В. Беленька [та ін.]. – К.:Київ.ун-т ім. Б.Грінченка, 2014. – С. 136-137.
8. Янченко М. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / Марія Янченко // Магістерські дослідження: тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р/ за заг. ред. Огневюка В.О; ред.кол.: В.О.Огневюк, Л.Л.Хоружа, А.Л.Стеблецький, Г.В. Беленька [та ін.]. – К.:Київ.ун-т ім. Б.Грінченка, 2014. – С. 139-140.
9. Сахацька Т. Ознайомлення дітей з екологічною системою «Море» за допомогою «ІКТ» проекту / Т.Сахацька // [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZG9tLXByaXJvZHkuY29tLnVhfGRvbS1wcmlyb2R5fGd4OjQ1MGIzN2FiMzZjN2E1NDg . – назва з екрану
10. Комина С. Ознайомлення дітей з природою в практиці роботи дитячих садків м. Києва (кінець ХІХ – 20-ті роки ХХ ст.) / С. Комина // [електронний ресурс]. – Режим доступу: https: // docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZG9tLXByaXJvZHkuY29tLnVhfGRvbS1wcmlyb2R5fGd4OjZlYTVmYThiMmVlNDNjOWM. – назва з екрану
11. Янченко М. Природничий аспект екологічного та естетичного виховання / М.Янченко // [електронний ресурс]. – Режим доступу: https: // docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZG9tLXByaXJvZHkuY29tLnVhfGRvbS1wcmlyb2R5fGd4OjFhZTdjNTMyZmU3ZmQ0ZTM . – назва з екрану
Студентські проекти
1.Веб-сайт «Центр розвитку дитини»
Проскурко Анастасія, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник –Іванюк Г.І., доктор педагог.наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології;
2.Робочий зошит для дітей старшого дошкільного віку «Я і світ навколо мене (предметне і соціальне довкілля)»
Федорова Світлана, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»Науковий керівник –Іванюк Г.І., доктор педагог.наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології;
3.Інформаційний ресурс «Вивчaємo мaтемaтику з геpoями улюблених кaзoк»
Кочерга Ірина, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник – Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
4.Інформаційний ресурс «Поспішаймо робити добро»
Колчіна Аліна, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»Науковий керівник – Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
5.Путівник за ідеями Софії Русової: формування базових якостей дітей дошкільного віку
Ткач Марина, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»Науковий керівник – Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
6.Онлайн-посібник «Інтерактивні оналйн-ресурси на уроках в початковій школі: порадник для вчителя»
Корницька Ірина, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник – Голота Н.М., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
7.Магістерський проект «Ейдетика:цікаво, швидко, назавжди»https://ganotskakira.wixsite.com/eidetic/pro-nas
Ганоцька Кіра, магістрантки спеціальності «Дошкільна освіта»Науковий керівник –Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
8.Навчально-методичний посібник «Початкова школа – територія здоров’я»
Кріт Олена, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»Науковий керівник –Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології;
9.Авторський посібник «Поведінкова скарбничка дошколярика»
Кравченко Оксана, студентка спеціальності «Дошкільна освіта»Науковий керівник –Пасічник А.А., канд.психол.наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології;
10.Проект «Космос»
Руденко Діана, студентка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Дем’яненко В.І., викладач кафедри педагогіки та психології;
11.Інформаційний ресурс для вихователів ДНЗ «Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-тематичного малювання»
http://koshyk-tvorchyh-zdibnostey-doshkilnyk.blogspot.com/
Цибаровська Ніна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Голота Н.М., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
12.Технологічне портфоліо вихователя дошкільного навчального закладу
http://techportfolio.ucoz.net/
Матюшинець Яна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Іванюк Г.І., доктор педагог.наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології
13.Інформаційний ресурс «Гортаючи сторінки часопису «Світло»»
http://marynasviazhenina.wix.com/history
Свяженіна Марина, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
14.Підготовка дитини до навчання у школі: комплекс авторських розвивальних проектів
Кочугура Яна, магістранта спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник – Юрченко В.І., канд. психолог.наук, доцент, професор кафедри педагогіки та психології, директор Педагогічного інституту
15.Веб-квест «Молодий дослідник»
http://web-quest-bondarenko.blogspot.com/
Бондаренко Тетяна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
16.Лабораторія творчої уяви
https://www.facebook.com/laboratoriadosh/
http://laboratoriadosh.blogspot.com/
Чеповецька Людмила, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Терещенко Л.А., канд. психолог.наук, ст. науковий співробітник, старший викладач кафедри педагогіки та психології
17.Інформаційний ресурс «Патріотичне виховання учнів початкової школи»
http://bogdasa99.wix.com/patriot
Богдан Наталія, магістранта спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Іванюк Г.І., доктор педагог.наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології
18.Інформаційний ресурс «Педагогічні персоналії на тлі епохи»
http://project-2016.ucoz.net/
Башта Марина, Кірілішина Сніжана, Музичук Дар’я, Потапенко Ліза, Ткач Марина, студенти напряму підготовки «Дошкільна освіта»
Наукові керівники – Січкар А.Д., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології, Венгловська О.А., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології, Дем`яненко В.І., викладач кафедри педагогіки та психології, Антипін Є.Б., ст. викладач кафедри педагогіки та психології
19.Інформаційний ресурс «Віртуальна лабораторія створення індивідуальної життєвої програми майбутнього вихователя ДНЗ»
http://anyayuzva.blogspot.com/
Ященко Ганна, магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Куземко Л.В., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
20. Інформаційний ресурс - Виховуємо патріотів
http://patriotukraine.nethouse.ua
Чєснова Марина - магістранка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник - Іванюк Г.І., доктор педагог. наук, завідувач кафедри педагоігки та психології
21. Навчально-пізнавальний контент «Природознавство, 3 клас. Тема. Гірські породи. Ґрунти»
https://www.mindmeister.com/
Яцюта Оксана - магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник - Голота Н.М., канд.педагог.наук, доцент кафедри педагогіки та психології
22. Інформаційний ресурс «Емоційне благополуччя дитини дошкільного віку в умовах сім'ї»
http://emotsijno-osobistisnij-rozvitok-ditej-v-umovakh-sim-ji.webnode.com.ua/
Долгачова Олена - магістрантка спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник - Пасічник А.А., канд. психол. наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології
23. Інформаційний ресурс «Буктрейлеру роботі з батьками дітей дошкільного віку»
https://marusiafox.wixsite.com/booktrailers
Діденко Валентина, Карпова Лія, Катола Олена, Регурецька Вікторія, Ткаченко Катерина та Чередніченко Марія - студенти напряму підготовки «Дошкільна освіта»
Наукові керівники - Антипін Є.Б., канд. педагог. наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології; Січкар А.Д., канд. педагог. наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології; Новик І.М., канд. педагог. наук, викладач кафедри педагогіки та психології; Карнаухова А.В., канд. педагог. наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології; Дем’яненко В.І., викладач кафедри педагогіки та психології
24. Інформаційний ресурс «Історія дошкільної освіти м. Києва в педагогічних портретах»
Степаненко Крістіна – магістранта спеціальності «Дошкільна освіта»
Науковий керівник – Венгловська О.А., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології
25. Інформаційний ресурс для вчителів та батьків «Оцінка й оцінювання молодших школярів»
Топольницька Ольга, магістрантка спеціальності «Початкова освіта»
Науковий керівник –Музика О.О., канд. психол. наук, доцент кафедри педагогіки та психології;