18 квітня 2019 року
(044) 295-58-32
м. Київ, бул. І. Шамо 18/2, каб. 212
19 квітня 2019 року
Вітаємо Прохорчук Віру, студентку IV курсу напряму підготовки 6.010101 "Дошкільна освіта" та її наукового керівника Кошарну Наталію Володимирівну, кандидата педагогічних наук, завідувача кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності "Дошкільна освіта" і отримання диплому ІІІ-го ступеня!
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із галузі «Початкова освіта» II тур
2015 р.
Феофентова Марина Олегівна (ПОб-2-13-2.0.д)
Вітаємо переможницю першого туру студентських наукових робіт з ІІІ місцем!
Наукова робота з теми: «Евристичні методи навчання англійської мови як чинник творчої самореалізації молодших школярів»
Науковий керівник: Кошарна Н.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання.
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із галузі «Початкова освіта» І тур
2014 р.
Феофентова Марина Олегівна (ПОб-2-13-2.0.д)
Вітаємо переможницю першого туру студентських наукових робіт!
Наукова робота з теми: «Евристичні методи навчання англійської мови як чинник творчої самореалізації молодших школярів»
Науковий керівник: Кошарна Н.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання.
Наукова робота Феофентової М.О. рекомендована до участі у другому - фінальному - турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.
Конкурс «Kobzar’s Soul Lyrics» («Лірика душі Кобзаря») на кращий переклад віршів Т. Г. Шевченка англійською мовою
2014 р.
Перше місце посіли:
Ірина Швець (ПОб-1 -11- 4 0.д, наук. керівник – Петрик Л. В.) – Для перегляду авторського перекладу натисніть тут
Ганна Дорошенко (ПОб-1-10-4.0д, наук. керівник – Веклич Ю. І.) – Для перегляду авторського перекладу натисніть тут
Друге місце посіли:
Юлія Бунтовська (ПОб-2-12-4.0д, наук. керівник – Ситник О.І.)
Євгенія Шапошнікова (ДЗб-1-11-4.0д, наук. керівник – Петрик Л.В.)
Олександра Максакова (ДЗб-1-12-4.0д, наук. керівник – Петрик Л.В.)
Світлана Дениско (ПОм-1-13-2.0д, наук. керівник – Кошарна Н.В.)
Третє місце посіли:
Богдана Герасименко (ПОб-1-12-4.0д, наук. керівник – Ситник О.І.)
Катерина Сізоненко (ПОб-3-12-4.0д, наук. керівник – Петрик Л.В.)
Тетяна Кривошей (ПОб-1-12-4.0д, наук. керівник – Веклич Ю.І.)
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із галузі «Педагогічні науки»
2013 р.
Плужник І.В. (ПОм-1-12-2.0д)
Вітаємо переможницю першого туру студентських наукових робіт!
Наукова робота з теми: «Формування вторинної мовної особистості. Учнів національних спільнот в Сполучених Штатах Америки»
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент О.В. Котенко
План роботи міждисциплінарного наукового студентського гуртка «Професійна підготовка сучасного педагога в умовах євроінтеграції»
для студентів спеціальності «Дошкільна освіта», «Початкова освіта»
другого (магістерського) освітніх рівнів
1.Листопад (23.11.2018). Установче засідання наукового гуртка.
2.Грудень. (21.12.2018) Порівняльна характеристика систем професійної підготовки майбутнього педагога в Україні та країнах Європи.
3.Лютий. (14.02.2019) Футуристична модель підготовки педагога очима студентів (колективне дослідження).
4.Березень. (14.03.2019) Сучасні технології підготовки педагога в умовах євроінтеграції (індивідуальні дослідження).
5.Квітень. (17.04.2019) Нові технології підготовки педагога – нова якість освіти (ярмарок вакансій).
6.Травень. (15.05.2019) Підсумкове засідання: презентація результатів дослідження (фестиваль науки).
Engllish speaking club
Керівник: Руднік Ю.В., викладач кафедри
іноземних мов і методик їх навчання
Мета гуртка – формувати іншомовну комунікативну компетентність та навички XXI століття.
Завдання гуртка:
Орієнтований час проведення гуртка: раз на місяць (2 г.)
Цільова аудиторія: студенти 2-5 курсів Педагогічного інституту та Інституту мистецтв
План-проспект гуртка
|
Час проведення |
Тема засідання |
1 |
Жовтень |
The privilege of a lifetime is being who you are |
2 |
Листопад |
Age is inevitable. Aging isn`t |
3 |
Грудень |
If I were in your shoes… |
4 |
Лютий |
There is no friend as loyal as a book |
5 |
Березень |
Life is either a daring adventure or nothing at all |
6 |
Квітень |
We are our choices |
7 |
Травень |
Cloning will enable mankind to reach eternal life |
8 |
Червень |
Wonders will never cease |
Науково-методичний гурток 2017-2018 року: Медіашкола майбутнього вчителя
Керівник: Петрик Л. В., старший викладач кафедри
іноземних мов і методик їх навчання
Мета гуртка– підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів у навчанні іноземних мов молодших школярів
Завдання гуртка:
– ознайомити зі специфікою застосування медіазасобів на уроках іноземних мов у початковій школі;
– сформувати практичні навички застосування медіазасобів на уроках іноземних мов у початковій школі
– навчити добирати медіазасоби відповідно до мети уроку, умов навчання, мовленнєвої готовності учнів;
– вмотивувати студентів до застосування медіазасобів у процесі навчання іноземних мов молодших школярів.
Орієнтовний час проведення гуртка: четверта п’ятниця кожного місяця, 14 г.25 хв.
Цільова аудиторія: студенти 4-го курсу, денної форми навчання, ОКР «бакалавр», напрям підготовки «Початкова освіта».
Термін функціонування гуртка: з 2015 року
План-проспект роботи гуртка на 2017-2018 н.р.
Дата проведення |
Тема засідання |
|
1 |
Вересень |
Поняття «медіаосвіта», «медіапедагогіка» та «медіадидактика». Визначення нових медіанавичок сучасної особистості. |
2 |
Жовтень |
Традиційні та нові медіазасоби. Особливості застосування медіазасобів у процесі формування іншомовної компетентності учнів. Вибір медіаресурсів для професійного зростання педагога. Алгоритм вибору та аналізу медіатексту. |
3 |
Листопад |
Реалізація методів наочності та демонстрації засобами медіа на уроках іноземних мов у початковій школі. Створення навчального відео. |
4 |
Грудень |
TimeLine сервіси або інтерактивні хронології на уроці. Сучасні інтерактивні презентації. |
5 |
Лютий |
Навчальні комікси як засіб формування іншомовної компетенції молодших школярів. |
6 |
Березень |
Longread: створення і використання в навчальному процесі. Сервіси для створення «живих» книжок. |
7 |
Квітень |
Мобільні додатки у вивченні іноземних мов. Створення веб-квестів на етапі формування різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, говоріння, письма. |
8 |
Травень |
Створення електронних стіннівок та плакатів на етапі засвоєння нових лексичних одиниць, граматичних конструкцій на уроках іноземних мов. |
Засідання студентського наукового гуртка «Медіашкола майбутнього вчителя»
![]() |
09 жовтня 2015 року відбулося перше засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» під керівництвом викладача кафедри іноземних мов і методик їх навчання Петрик Л.В. Метою гуртка є формування медіа- та іншомовної методичної компетентностей майбутніх учителів ПШ та розширення іншомовних навичок спілкування студентів засобами медіатекстів. |
![]() |
11 листопада 2015 року відбулося друге засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя». На засідання було винесено такі питання: «Характеристика медіазасобів у навчанні іноземних мов в початковій школі. Традиційні та інноваційні медіазасоби. Дидактичні можливості медіазасобів». |
![]() |
20 листопада 2015 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя». На засідання було винесено такі питання: «Медіатекст. Види медіатекстів. Етапи роботи з медіатекстами на уроках іноземних мов в початковій школі». |
![]() |
09 грудня 2015 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» (керівник: Л.В. Петрик, викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання). Відповідно до плану роботи на обговорення було винесено тему: «Візуалізація мовних та мовленнєвих явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов». |
![]() |
15 березня 2016 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» (керівник: Л. В. Петрик, викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання).Відповідно до плану роботи на обговорення було винесено тему: «Аудіо- медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов». |
![]() |
08 лютого 2017 року відбулося засідання науково-методичного гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» під керівництвом старшого викладача кафедри іноземних мов і методик їх навчання Петрик Л.В. Метою діяльності гуртка є підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів у навчанні іноземних мов молодших школярів. |
![]() |
17 лютого 2017 року відбулося чергове засідання науково-методичного гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» на тему : «Особливості застосування медіазасобів у процесі формування іншомовної компетентності молодших школярів», під керівництвом старшого викладача кафедри іноземних мов і методик їх навчання Петрик Л.В.. Засідання було присвячено обговоренню алгоритму вибору та аналізу медіатексту для формування різних видів мовленнєвої діяльності учнів на уроках іноземних мов у початковій школі.. |
![]() |
24березня 2017 рокуПетрик Лада Вікторівна, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, провела чергове засідання науково-методичного гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» зі студентамиІІІ курсу напряму підготовки «Початкова освіта».Обговорюючи питання заняття на тему «Реалізація принципів наочності та демонстрації засобами медіа на уроках іноземних мов у початковій школі. Створення навчального відео», було зосереджено увагу на важливості унаочнення іншомовного матеріалу для молодших школярів. |
{/slides}
Кафедра іноземних мов і методик їх навчання
Франкова Анастасія, Гнатюк Ольга, Галюк Тетяна, Рябоконь Тетяна, Жовтолюк Анастасія, Зубович Анастасія (ПОб 2-15-4.0д, ПОб 1-15-4.0д, ДОб 2-14-4.0д)
{gitube vid:=Zl1DMmZOVxQ}
Берізко Марія, Загладько Тамара, Сизоненко Катерина, Топольницька Ольга (ПОм 1-16-2.0д)
{gitube vid:=st-oGjpKctI}
Савицька Катерина, Прохорчук Віра, Яценко Анна, Наумець Валерія, Надєждіна Віра (ДОб 2-15-4.0д)
{gitube vid:=cjZYKlvb-3A}
Ніколюк Віталія, Гулько Анастасія, Дякович Зоряна, Кликова Катерина, Легусь Тетяна (ПОб 1-14-4.0д)
{gitube vid:=kgXkD9txtZE}
Грищенко Віра (ДОб 1-13-4.0д)
{gitube vid:=-qF2e9LIG0w}
Кучерява Юлія (ДЗб 2-16-4.0д)
{gitube vid:=98Vwt1thBtQ}
Хіжінська Яніна (ПОб 2-16-2.0д)
{gitube vid:=Xe9VFYW9-Ms}
Зімбінський Станілав, Ломаченко Наталія, П’ятова Анастасія (ДОб 1-14-4.0д)
{gitube vid:=LPr9ZnKTMUY}
Тарасевич Олександра (ПОб 2-16-2.0д)
{gitube vid:=A1Cc2qB7Rwg}
Аравідова Сен-Петра, Беспрозванна Анна, Войтовська Альона, Левчук Дар’я (ОМб 1-16-4.0д)
{gitube vid:=FuwG62GzSjc}
Рябенко Катерина, Сігнаєвська Діана (ПОб 2-16-2.0д)
{gitube vid:=e0KCmkSRue8}
Ярмак Тетяна (ПОб 2-16-2.0д)
{gitube vid:=DUNC_eaamT0}
Боляк Олександра (ДЗб 1-15-4.0д)
{gitube vid:=8O6TY7nVcEs}
Прохорчук В.А. ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
/ Освітологічний дискурс, Київський університет імені Бориса Грінченка 2019. - № 1 - 2 (24 - 25). С. 60 -71.
![]() |
Боровик Вікторія Ігорівна. Прогнозування труднощів молодших школярів у процесі оволодіння іноземною мовою / В.І. Боровик // Матеріали ІІ Міжвузівської студентської дистанційної науково-практичної конференції «Наукові пошуки ХХІ століття: молодіжний вимір» (27 листопада 2014 р.). – Інститут розвитку дитини Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2014. – 1031 с. – С. 89 – 93. (Науковий керівник – Кошарна Н. В.)
|
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 7. – К., 2012. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_7 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів Студентської наукової конференції "Сучасна іншомовна освіта очима студентів" (28 лютого 2013 р., м.Київ) / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 11. – К., 2013. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_11 |
![]() |
ВІСНИКПСИХОЛОГІЇІПЕДАГОГІКИ[Електроннийресурс]Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка,Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка. –Випуск 14. –К., 2014. –Режимдоступудозбірника :http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_14 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститутКиївського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 19. – К., 2016. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Вісник_психології_і_педагогіки._Збірник_наук._праць._-_Випуск_19 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститутКиївського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 20. – К., 2017. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Вісник_психології_і_педагогіки._Збірник_наук._праць._-_Випуск_20 |
18 квітня 2019 року
27 березня 2018 року
21 лютого 2018 року
21 грудня 2017 року
29 листопада 2017 р.
29 листопада 2017 р.
27 жовтня 2017 року