Науковий напрям кафедри передбачає проведення комплексу теоретичних і прикладних досліджень, пов`язаних з вивченням історико-педагогічних та порівняльно-педагогічних засад підготовки майбутніх учителів початкової школи та вихователів ДНЗ у контексті формування їх іншомовної комунікативної компетентності.
У межах наукового напряму кафедри проводяться актуальні дослідження:
- у галузі теорії та методики полікультурної освіти майбутніх учителів початкової школи та вихователів ДНЗ у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації;
- теорії та практики формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи;
- особливостей організації навчання іноземної мови дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку у країнах Європи та США;
- з актуальних питань впровадження інноваційних технологій у викладання іноземних мов у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи та вихователів ДНЗ;
- теоретичних засад проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами діалогу культур;
- проблем розвитку професійних якостей майбутнього вчителя початкової школи в інноваційному освітньому середовищі на засадах компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів.
Викладачі кафедри виконують дисертаційні дослідження
Котенко О.В. «Система підготовки вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів у країнах Європейського Союзу» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 - «теорія і методика професійної освіти».
Головатенко Т.Ю. "Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи в мультилінгвальному середовищі країн Бенілюкс" на здобуття наукового ступеня доктора філософіїзі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.