Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра початкової освіти Навчально-методична робота «Якість освіти як феномен. Матрично-тестовий підхід як засіб організації якісного процесу навчання магістрів»

«Якість освіти як феномен. Матрично-тестовий підхід як засіб організації якісного процесу навчання магістрів»

28 03 19 1  28 березня  2019 року 

 

28 березня  2019 року професор кафедри початкової освіти,  доктор педагогічних наук, доцент Мієр Тетяна Іванівна провела відкриту лекцію з теми «Якість освіти як феномен. Матрично-тестовий підхід як засіб організації якісного процесу навчання магістрів» для студентів другого (магістерського) освітнього рівня.

             Під час лекції було обґрунтовано доцільність запровадження авторського доробку «матрично-тестовий підхід» та практично застосовано нововведення в процесі навчання студентів. Виклад навчального матеріалу було спрямовано на складання термінологічного каркасу теми в контексті феномену «якість освіти», розкриття  сутності матрично-тестового підходу, розгляд дидактичного інструментарію реалізації зазначеного підходу в процесі навчання. Завершилася лекція рефлексивними міркування, до яких активного долучилися студенти та присутні на відкритому заході.

             Колектив кафедри високо оцінив науково-методичний рівень проведеного заняття. 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра початкової освіти Навчально-методична робота «Якість освіти як феномен. Матрично-тестовий підхід як засіб організації якісного процесу навчання магістрів»