Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра педагогіки та психології Навчально-методична робота СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ І МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА

СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ І МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА

01

   

 

 

 

 

   14 листопада 2017 року 

 

                                                                                                                                                                            

 

СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ І МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА

 

«ІДЕЇ Ф. ФРЕБЕЛЯ: ВІД МИНУЛОГО ДО СЬОГОДЕННЯ»

 

«Збудити, оживити і зміцнити в дитині здатність і інтерес до саморозвитку самонавчання – назавжди залишається головним принципом  і головною метою моєї виховної діяльності»

Фрідріх Фребель

 

14.11.2017 року на базі Національної бібліотеки України для дітей відбулося виїзне засідання історико-педагогічних студій «Ідеї Ф. Фребеля: від минулого до сьогодення». У роботі історико-педагогічних студій взяли участь: спеціалісти Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів Шевченківського району м. Києва; представники професорсько-викладацького складу кафедри педагогіки та психології (Г.І. Іванюк, д.пед.н, проф., завідувач кафедри, О.А. Венгловська, к.пед.н, доцент, А.Д. Січкар, к.пед.н, доцент, Є.Б. Антипін, к.пед.н., старший викладач, В.І. Дем’яненко В.І., викладач), студенти-студійці – майбутні вихователі дітей дошкільного віку та вчителі початкової школи (Левківська Інна, Гармаш Світлана, Ткач Марина, Гнатюк Ольга, Кротов Євгеній).

У перебігу засідання актуалізовано продуктивні ідеї Фрідріха Фребеля щодо природної потреби дитини в діяльності; основи розвитку творчих здібностей дитини шляхом самодіяльності; визнання особливого значення дитячої гри та збереження індивідуальності дитини; відповідність виховання та навчання дитини природним законам її розвитку, що пройшли складний шлях впродовж століть і довели свою життєздатність, актуальність, стали фундаментом для становлення дошкільної педагогіки у різних країнах світу, в Україні зокрема.

Значний інтерес в учасників зібрання викликало обговорення ефективних шляхів адаптації й впровадження прогресивних ідей педагога в сучасну освітню практику та майстер-клас, проведений В.І. Дем’яненко, викладачем кафедри педагогіки та психології із матеріалом Ф. Фребеля та сучасними авторськими розвивальними іграми (палички Кюїзенера, блоки Дьєнеша, унікуб Нікітіна, тощо).

Ліричним доповненням зібрання став авторський вірш студента ІІІ курсу напряму підготовки «Початкова освіта» Кротова Євгенія «Цінність дитинства». 

Програма історико-педагогічних студій

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри інституту Кафедра педагогіки та психології Навчально-методична робота СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ І МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА