Науково-практична діяльність студента
Наші студенти переможці
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із галузі «Початкова освіта» II тур
2015 р.
Феофентова Марина Олегівна (ПОб-2-13-2.0.д)
Вітаємо переможницю першого туру студентських наукових робіт з ІІІ місцем!
Наукова робота з теми: «Евристичні методи навчання англійської мови як чинник творчої самореалізації молодших школярів»
Науковий керівник: Кошарна Н.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання.
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із галузі «Початкова освіта» І тур
2014 р.
Феофентова Марина Олегівна (ПОб-2-13-2.0.д)
Вітаємо переможницю першого туру студентських наукових робіт!
Наукова робота з теми: «Евристичні методи навчання англійської мови як чинник творчої самореалізації молодших школярів»
Науковий керівник: Кошарна Н.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання.
Наукова робота Феофентової М.О. рекомендована до участі у другому - фінальному - турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.
Конкурс «Kobzar’s Soul Lyrics» («Лірика душі Кобзаря») на кращий переклад віршів Т. Г. Шевченка англійською мовою
2014 р.
Перше місце посіли:
Ірина Швець (ПОб-1 -11- 4 0.д, наук. керівник – Петрик Л. В.) – Для перегляду авторського перекладу натисніть тут
Ганна Дорошенко (ПОб-1-10-4.0д, наук. керівник – Веклич Ю. І.) – Для перегляду авторського перекладу натисніть тут
Друге місце посіли:
Юлія Бунтовська (ПОб-2-12-4.0д, наук. керівник – Ситник О.І.)
Євгенія Шапошнікова (ДЗб-1-11-4.0д, наук. керівник – Петрик Л.В.)
Олександра Максакова (ДЗб-1-12-4.0д, наук. керівник – Петрик Л.В.)
Світлана Дениско (ПОм-1-13-2.0д, наук. керівник – Кошарна Н.В.)
Третє місце посіли:
Богдана Герасименко (ПОб-1-12-4.0д, наук. керівник – Ситник О.І.)
Катерина Сізоненко (ПОб-3-12-4.0д, наук. керівник – Петрик Л.В.)
Тетяна Кривошей (ПОб-1-12-4.0д, наук. керівник – Веклич Ю.І.)
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із галузі «Педагогічні науки»
2013 р.
Плужник І.В. (ПОм-1-12-2.0д)
Вітаємо переможницю першого туру студентських наукових робіт!
Наукова робота з теми: «Формування вторинної мовної особистості. Учнів національних спільнот в Сполучених Штатах Америки»
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент О.В. Котенко
Cтудентські наукові гуртки 2017-2018
Науково-методичний гурток: Сучасний науковий дискурс
Керівник: Кошарна Н.В., завідувач кафедри, кандидат педагогічних наук
Мета гуртка– сформувати у студентів науково-дослідницькі та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної та прагматичної)
для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі та застосування здобутих знань у подальшій професійній та науковій діяльності.
Завдання гуртка:
- розвинути уміння студентів використовувати науковий дискурс англійської мови як інструмент у діалозі культур і сучасного наукового світу;
- сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного опрацювання наукового дискурсу різного рівня;
- залучити студентів до науково-дослідницької діяльності, що активізує і сприяє розвитку їхніх пізнавальних здібностей;
- допомогти у формуванні загальних науково-дослідницьких компетенцій засобами англійської мови;
- розвивати критичне наукове мислення засобами науково спрямованих англомовних текстів.
Орієнтовний час проведення гуртка: четверта п’ятниця кожного місяця, 13.00 .
Цільова аудиторія: студенти 5-го та 6-го курсів, денної форми навчання, ОКР «магістерський», напрям підготовки «Початкова освіта».
Термін функціонування гуртка: з 01 жовтня 2017 року
План-проспект роботи гуртка на 2017-2018 н.р.
|
Дата проведення |
Тема засідання |
1 |
жовтень |
Іншомовний науковий текст. Жанри іншомовного наукового тексту. Структурні елементи наукового тексту.Структура абзацу. |
2 |
листопад |
Лексико-граматичні особливості іншомовного наукового тексту. Науковий стиль і його засоби у професійному спілкуванні. |
3 |
грудень |
Правила оформлення наукового дослідження (магістерської роботи) в Європі та Україні. Написання анотації іноземною мовою до магістерської роботи. Правила оформлення бібліографії та посилань на джерела інформації (в Європі та Україні). Термінологічний глосарій за фахом. |
4 |
січень |
Професійне спілкування у структурі діяльності педагога. Стилі спілкування дорослих з дитиною. Особливості редагування наукового тексту. |
5 |
лютий |
Вища та подальша освіта в Україні та за кордоном у ХХІ столітті. Академічні ступені в Україні та за кордоном. Навчання англійської мови за кордоном. |
6 |
березень |
Сучасні підходи у навчанні англійської мови в початковій школі. Типові помилки, яких припускаються вчителі у процесі навчання англійської мови. Дієве використання особистих стилів навчання молодших школярів у навчанні англійської мови. Професійна компетентність учителя англійської мови – запорука успішного навчання учнів початкової школи. |
7 |
квітень |
Вальдорфська педагогіка – концепція гуманістичного та цілісного виховання і навчання учнів. Технології інтерактивного навчання англійської мови учнів початкової школи. |
8 |
травень |
Невербальна комунікація в процесі навчання англійської мови учнів початкової школи. Використання науково-дослідних технологій навчання англійської мови молодших школярів. |
Науково-методичний гурток: Медіашкола майбутнього вчителя
Керівник: Петрик Л. В., старший викладач кафедри
іноземних мов і методик їх навчання
Мета гуртка– підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів у навчанні молодших школярів іноземних мов
Завдання гуртка:
– ознайомити зі специфікою застосування медіазасобів на уроках іноземних мов у початковій школі;
– сформувати практичні навички застосування медіазасобів на уроках іноземних мов у початковій школі
– навчити добирати медіазасоби відповідно до мети уроку, умов навчання, мовленнєвої готовності учнів;
– вмотивовувати студентів до застосування медіазасобів у процесі навчання молодших школярів іноземних мов.
Орієнтовний час проведення гуртка: четвертий четвер кожного місяця, 13 г. 00 хв.
Цільова аудиторія: студенти 3-го та 4-го курсів, денної форми навчання, ОКР «бакалавр», напрям підготовки «Початкова освіта».
Термін функціонування гуртка: з 2015 року
План-проспект роботи гуртка на 2017-2018 н.р.
|
Дата проведення |
Тема засідання |
1 |
жовтень |
Навички ХХІ століття. Медіаграмотність як навичка ХХІ століття. Нові медіанавички. Інтеграція медіазасобів у процес навчання іноземних мов у початковій школі. |
2 |
листопад |
Поняття “критичне мислення”. Фази розвитку критичного мислення. Медіаповідомлення. Ключові ідеї щодо медіаповідомлень. Дидактична значущість медіаповідомлень для навчання іноземних мов. |
3 |
грудень |
Медіатехнології. Класифікація медіатехнологій. Впровадження медіатехнологій у процес навчання іноземних мов. |
4 |
січень |
Медітехнології з візуальною опорою: Кластери, Часові ліній, Хмари, Даіграми, Схеми, Передбачення, Кероване читання, Діаграма Вена тощо. Організація роботи із зображеннями. |
5 |
лютий |
Медітехнології з опорою на аудіо: Речення з відкритим кінцем, Залиш останнє слово за мною, Репортери тощо. Організація роботи з аудіо матеріалами. |
6 |
березень |
Медітехнології з аудіо-візуальною опорою. Організація роботи з відео матеріалами. |
7 |
квітень |
Семантизація та актуалізація лексичних одиниць за допомогою медіазасобів. |
8 |
травень |
Застосування медіазасобів для контролю іншомовних умінь учнів початкової школи. |
Engllish speaking club
Керівник: Руднік Ю.В., викладач кафедри
іноземних мов і методик їх навчання
Мета гуртка – формувати іншомовну комунікативну компетентність та навички XXI століття.
Завдання гуртка:
- оволодіння мовним матеріалом у межах визначеної тематики для вільного спілкування в усному мовленні;
- формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;
- формування умінь застосування різноманітних інноваційних технологій з метою виконання творчих завдань;
- залучення студентів до діалогу культур
Орієнтований час проведення гуртка: раз на місяць (2 г.)
Цільова аудиторія: студенти 2-5 курсів Педагогічного інституту та Інституту мистецтв
Термін функціонування гуртка: 2017 – 2018 н.р.
План-проспект гуртка на 2017 – 2018 н.р.
|
Час проведення |
Тема засідання |
1 |
Жовтень |
The privilege of a lifetime is being who you are |
2 |
Листопад |
Age is inevitable. Aging isn`t |
3 |
Грудень |
If I were in your shoes… |
4 |
Лютий |
There is no friend as loyal as a book |
5 |
Березень |
Life is either a daring adventure or nothing at all |
6 |
Квітень |
We are our choices |
7 |
Травень |
Cloning will enable mankind to reach eternal life |
8 |
Червень |
Wonders will never cease |
SECOND LANGUAGE ACQUISITION
Керівник: Головатенко Т.Ю.,
викладач кафедри
іноземних мов і методик їх навчання
Мета гуртка – формувати іншомовну комунікативну та методичну компетентності студентів.
Завдання гуртка:
- удосконалення методичних умінь проводити заняття із вивчення іноземної мови;
- формувати уявлення студентів про теоретичні основи опанування другої іноземної мови;
- навчити студентів вірно визначати індивідуальні особливості учня та його мотивацію з метою диференційованого підходу у навчанні іноземної мови;
- вчити студентів правильно давати інструкції та організовувати роботу на занятті;
- навчити студентів ефективних прийомів запам’ятовування нових слів;
Орієнтований час проведення гуртка: раз на місяць (1 г. 20 хв.)
Цільова аудиторія: студенти 1-5 курсів Педагогічного інституту та Інституту мистецтв
Термін функціонування гуртка: 2017 – 2018 н.р.
План-проспект гуртка на 2017 – 2018 н.р.
|
Час проведення |
Тема засідання |
1 |
Вересень |
Second Language Acquisition. Theory and Practice |
2 |
Жовтень |
Neurolinguistics in Second Language Acquisition |
3 |
Листопад |
Learner Characteristics in Language Teaching |
4 |
Грудень |
Teachers` and Learners` Language in the Classroom |
5 |
Лютий |
Variegated Techniques of Using Flashcards |
6 |
Березень |
No-prep Games to Learn New Vocabulary for Any Age and Any Level |
7 |
Квітень |
Types of Activities and Tasks for Language and Skills Development |
8 |
Травень |
Mixed-level Classes. What to do and what not to do |
ГРАФІК РОБОТИ ГУРТКА
Second Language Acquisition
# |
Місяць |
Орієнтовний час проведення |
1 |
Вересень |
26 вересня 2017 р, 13.00 |
2 |
Жовтень |
Третій четвер місяця, 14.25 |
3 |
Листопад |
Третій четвер місяця, 14.25 |
4 |
Грудень |
Третій четвер місяця, 14.25 |
5 |
Лютий |
Третій четвер місяця, 14.25 |
6 |
Березень |
Третій четвер місяця, 14.25 |
7 |
Квітень |
Третій четвер місяця, 14.25 |
8 |
Травень |
В межах Щорічної студентської конференції |
Примітка. Час проведення гуртка може змінюватися за виробничої необхідності.
Cтудентські наукові гуртки 2016-2017
Науково-методичний гурток: Медіашкола майбутнього вчителя
Керівник: Петрик Л. В., старший викладач кафедри
іноземних мов і методик їх навчання
Мета гуртка– підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів у навчанні іноземних мов молодших школярів
Завдання гуртка:
– ознайомити зі специфікою застосування медіазасобів на уроках іноземних мов у початковій школі;
– сформувати практичні навички застосування медіазасобів на уроках іноземних мов у початковій школі
– навчити добирати медіазасоби відповідно до мети уроку, умов навчання, мовленнєвої готовності учнів;
– вмотивувати студентів до застосування медіазасобів у процесі навчання іноземних мов молодших школярів.
Орієнтовний час проведення гуртка: четверта п’ятниця кожного місяця, 14 г.25 хв.
Цільова аудиторія: студенти 4-го курсу, денної форми навчання, ОКР «бакалавр», напрям підготовки «Початкова освіта».
Термін функціонування гуртка: з 2015 року
План-проспект роботи гуртка на 2016-2017 н.р.
Дата проведення |
Тема засідання |
|
1 |
Вересень |
Поняття «медіаосвіта», «медіапедагогіка» та «медіадидактика». Визначення нових медіанавичок сучасної особистості. |
2 |
Жовтень |
Традиційні та нові медіазасоби. Особливості застосування медіазасобів у процесі формування іншомовної компетентності учнів. Вибір медіаресурсів для професійного зростання педагога. Алгоритм вибору та аналізу медіатексту. |
3 |
Листопад |
Реалізація методів наочності та демонстрації засобами медіа на уроках іноземних мов у початковій школі. Створення навчального відео. |
4 |
Грудень |
TimeLine сервіси або інтерактивні хронології на уроці. Сучасні інтерактивні презентації. |
5 |
Лютий |
Навчальні комікси як засіб формування іншомовної компетенції молодших школярів. |
6 |
Березень |
Longread: створення і використання в навчальному процесі. Сервіси для створення «живих» книжок. |
7 |
Квітень |
Мобільні додатки у вивченні іноземних мов. Створення веб-квестів на етапі формування різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, говоріння, письма. |
8 |
Травень |
Створення електронних стіннівок та плакатів на етапі засвоєння нових лексичних одиниць, граматичних конструкцій на уроках іноземних мов. |
Засідання студентського наукового гуртка «Медіашкола майбутнього вчителя»
![]() |
09 жовтня 2015 року відбулося перше засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» під керівництвом викладача кафедри іноземних мов і методик їх навчання Петрик Л.В. Метою гуртка є формування медіа- та іншомовної методичної компетентностей майбутніх учителів ПШ та розширення іншомовних навичок спілкування студентів засобами медіатекстів. |
![]() |
11 листопада 2015 року відбулося друге засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя». На засідання було винесено такі питання: «Характеристика медіазасобів у навчанні іноземних мов в початковій школі. Традиційні та інноваційні медіазасоби. Дидактичні можливості медіазасобів». |
![]() |
20 листопада 2015 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя». На засідання було винесено такі питання: «Медіатекст. Види медіатекстів. Етапи роботи з медіатекстами на уроках іноземних мов в початковій школі». |
![]() |
09 грудня 2015 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» (керівник: Л.В. Петрик, викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання). Відповідно до плану роботи на обговорення було винесено тему: «Візуалізація мовних та мовленнєвих явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов». |
![]() |
15 березня 2016 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» (керівник: Л. В. Петрик, викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання).Відповідно до плану роботи на обговорення було винесено тему: «Аудіо- медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов». |
![]() |
08 лютого 2017 року відбулося засідання науково-методичного гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» під керівництвом старшого викладача кафедри іноземних мов і методик їх навчання Петрик Л.В. Метою діяльності гуртка є підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів у навчанні іноземних мов молодших школярів. |
![]() |
17 лютого 2017 року відбулося чергове засідання науково-методичного гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» на тему : «Особливості застосування медіазасобів у процесі формування іншомовної компетентності молодших школярів», під керівництвом старшого викладача кафедри іноземних мов і методик їх навчання Петрик Л.В.. Засідання було присвячено обговоренню алгоритму вибору та аналізу медіатексту для формування різних видів мовленнєвої діяльності учнів на уроках іноземних мов у початковій школі.. |
![]() |
24 березня 2017 року Петрик Лада Вікторівна, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, провела чергове засідання науково-методичного гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» зі студентами ІІІ курсу напряму підготовки «Початкова освіта». Обговорюючи питання заняття на тему «Реалізація принципів наочності та демонстрації засобами медіа на уроках іноземних мов у початковій школі. Створення навчального відео», було зосереджено увагу на важливості унаочнення іншомовного матеріалу для молодших школярів. |
Студентські проекти
Кафедра іноземних мов і методик їх навчання
Франкова Анастасія, Гнатюк Ольга, Галюк Тетяна, Рябоконь Тетяна, Жовтолюк Анастасія, Зубович Анастасія (ПОб 2-15-4.0д, ПОб 1-15-4.0д, ДОб 2-14-4.0д)
Берізко Марія, Загладько Тамара, Сизоненко Катерина, Топольницька Ольга (ПОм 1-16-2.0д)
Савицька Катерина, Прохорчук Віра, Яценко Анна, Наумець Валерія, Надєждіна Віра (ДОб 2-15-4.0д)
Ніколюк Віталія, Гулько Анастасія, Дякович Зоряна, Кликова Катерина, Легусь Тетяна (ПОб 1-14-4.0д)
Грищенко Віра (ДОб 1-13-4.0д)
Кучерява Юлія (ДЗб 2-16-4.0д)
Хіжінська Яніна (ПОб 2-16-2.0д)
Зімбінський Станілав, Ломаченко Наталія, П’ятова Анастасія (ДОб 1-14-4.0д)
Тарасевич Олександра (ПОб 2-16-2.0д)
Аравідова Сен-Петра, Беспрозванна Анна, Войтовська Альона, Левчук Дар’я (ОМб 1-16-4.0д)
Рябенко Катерина, Сігнаєвська Діана (ПОб 2-16-2.0д)
Ярмак Тетяна (ПОб 2-16-2.0д)
Боляк Олександра (ДЗб 1-15-4.0д)
Наукові публікації студентів
![]() |
Боровик Вікторія Ігорівна. Прогнозування труднощів молодших школярів у процесі оволодіння іноземною мовою / В.І. Боровик // Матеріали ІІ Міжвузівської студентської дистанційної науково-практичної конференції «Наукові пошуки ХХІ століття: молодіжний вимір» (27 листопада 2014 р.). – Інститут розвитку дитини Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2014. – 1031 с. – С. 89 – 93. (Науковий керівник – Кошарна Н. В.)
|
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 7. – К., 2012. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_7 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів Студентської наукової конференції "Сучасна іншомовна освіта очима студентів" (28 лютого 2013 р., м.Київ) / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 11. – К., 2013. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_11 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 14. – К., 2014. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_14 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 19. – К., 2016. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Вісник_психології_і_педагогіки._Збірник_наук._праць._-_Випуск_19 |
![]() |
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 20. – К., 2017. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Вісник_психології_і_педагогіки._Збірник_наук._праць._-_Випуск_20 |
Засідання гуртка «English speaking club» на тему: «If I were in your shoes…»
21 лютого 2018 року
Засідання науково-методичного гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» на тему: «Впровадження медіатехнологій у процес навчання іноземних мов у початковій школі»
21 грудня 2017 року
Засідання науково-методичного гуртка «Медіашкола сучасного вчителя» на тему: «Критичне мислення»
29 листопада 2017 р.
Друге засідання гуртка «English speaking club» на тему: «Age is inevitable. Aging isn't»
29 листопада 2017 р.
Засідання наукового гуртка «English speaking club» на тему: «The privilege of a lifetime is being who you are»
27 жовтня 2017 року
Відкритий семінар-практикум «Second Language Acquisition. Theory and Practice»
26 вересня 2017 року