Ви тут: Головна Про інститут Новини Події Педагогічні ідеї Бориса і Марії Грінченків у контексті розбудови Нової української школи

Педагогічні ідеї Бориса і Марії Грінченків у контексті розбудови Нової української школи


 05 з  мен    05 грудня 2018 року

5 грудня 2018 року відбулась наукова сесія історико-педагогічних студій з теми «Педагогічні ідеї Бориса і Марії Грінченків у контексті розбудови Нової української школи». У засіданні взяли участь Міхно О.П., директор та наукові співробітники Педагогічного музею України, професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту, науково-педагогічні працівники Інституту післядипломної педагогічної освіти, студенти-студійці спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта».

Мета наукової сесії – презентація студентами результатів наукових пошуків щодо новопрочитання педагогічних ідей Бориса і Марії Грінченків та актуалізації їх суголосності в руслі розбудови Нової української школи.

У перебігу засідання наукової сесії студійці презентували результати історико-педагогічних розвідок, присвячених багатогранній педагогічній спадщині Бориса та Марії Грінченків. Присутні мали змогу ознайомитись із життєписом та сімейними цінностями подружжя Грінченків, прогресивними поглядами педагогів щодо організації освітнього процесу у школі та взаємовідносин вчителя і учнів, ідеалом сімейного виховання. Учасники круглого столу обмінювались міркуваннями щодо актуальності педагогічних ідей Бориса та Марії Грінченків у розбудові Нової української школи. Усі присутні ознайомились із фондами Педагогічного музею України, що розкривають маловідомі сторінки творчості Бориса та Марії Грінченків.

Модератор наукової сесії: Антипін Є.Б., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту.

Бажаємо усім учасникам зібрання цікавих наукових пошуків у царині педагогіки!

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про інститут Новини Події Педагогічні ідеї Бориса і Марії Грінченків у контексті розбудови Нової української школи